Євангеліє 29 березня - Дабар - біблійний курс в Україні
29 березня
Марка 15
Сьогоднішня глава з Євангелія від Марка розповідає про смерть Ісуса, про несправедливий суд та нечесне покарання, яке Йому довелося знести. Коли читаю цю частину Біблії, таки не маю довершеного розуміння події несправедливого суду над Ісусом, бо постійно переповнююся злістю та втомою від того, що ніхто нічого не міг змінити. Але найкритичніший момент події в тому, що якби Ісуса не було видано на розп’яття, то не справдилося б Боже Слово. Так було заплановано Нашим Творцем.
Багато подій цього і минулого року, які трапилися в Україні мали таку ж ноту несправедливості. Хоча на яку справедливість можна розраховувати у світі, котрим править нечистий?!
Первосвященики видали Ісуса Пилатові та обвинувачували Його у багатьох переступах. Пилат розумів, що вони Христа «видали через заздрощі». Згідно з традицією, іудейському народові було дано право звільнити від кримінального покарання (смертної кари) одного із засуджених перед святом Песах. Саме тому, Пилат звернувся до людей з питанням чи не відпустити їм «Царя Юдейського», як зазвичай він робив кожного року перед святом. Але первосвященики встигли попрацювати і з натовпом. Люди кричали, щоб відпустити вбивцю Варавву, а Людину, яка нікого фізично не скривдила розіп’яти. Чому люди так зробили? Вони, і правда, могли зробити інший вибір! Так подіяв ефект натовпу? Чи вони насправді ісповідували церкву, яку створили первосвященики? Цей випадок нам яскраво показує, якою хворою, недосконалою та побудованою на заздрощах була церква первосвящеників. Натовп, навіть, не прагнув задуматися, що ж поганого зробив Ісус, а лише кричали: «Розіпни його». У рядку, де описано цю сцену Святий Марко вжив слово «понадміру» кричав народ, він наче був біснуватий, відмовляючись слухати інші аргументи.
У ряді пізніх грецьких рукописів Євангелія від Матфея, Варавва називається «Ісус Варавва». За твердженням Орігена, в його час, більшість євангельських текстів містило саме таку форму імені. Багато дослідників визнають, що це є первісна форма імені Варавви, яку потім скоротили, щоб не плутати з власним іменем Христа. Таким чином, ми бачимо, що Пилатом на суд людям було представлено два Ісуса: Ісус, Син Отця Небесного і Ісус Варрава. Якщо ми не шукаємо правди та справедливості у своєму житті, не слухаємо Слова, то дуже легко сплутати правдивого Ісуса, з тим, хто видає себе за нього.
Останні коментарі