Закон МОЙСЕЯ чи Закон ЛЮБОВІ? Або Жертва звинувачення - Дабар - біблійний курс в Україні
23 березня
Йн 8, 12-20
Того часу Ісус промовляв до фарисеїв, кажучи: «Я – Світло для світу! Хто йде за Мною, той не ходитиме в темряві, але матиме Світло життя». Однак фарисеї Йому сказали: «Ти свідчиш про самого себе; Твоє свідчення не є правдивим». У відповідь Ісус сказав їм: «Хоч Я свідчу про самого себе, Моє свідчення є правдивим, бо Я знаю, звідки прийшов і куди йду; а ви не знаєте, звідки Я і куди йду. Ви по-тілесному судите, – Я ж не суджу нікого. А якщо Я і суджу, то Мій суд є правдивим, бо Я не один, але Я і Той, хто Мене послав, – Отець. У вашому ж таки Законі написано, що свідчення двох людей є правдивим. Я – той, хто свідчить про самого себе, та свідчить про Мене і Той, хто Мене послав, – Отець!» Тоді запитали Його: «Де Твій Отець?» Ісус відповів: «Ні Мене не знаєте, ні Мого Отця; коли б ви Мене знали, то знали б і Мого Отця». Ці слова Він сказав біля скарбниці, навчаючи в храмі, й ніхто не схопив Його, бо ще не прийшла Його година.
Закон Мойсея про який йшла мова, мав на меті засудити побиттям камінням за скоєний перелюб серед всіх на очах (Пор. Вих.22, 21-24). Фарисеї та книжники, намагаючись підступно знайти звинувачення проти Ісуса в тому, що Він щадить ту, котра за законом повинна була побита камінням , тим самим стали самі жертвою звинувачення.Після бурхливих емоцій, коли настає тиша,Ісус починає говорити не Законом Мойсея, але Законом любові, апелюючи до глибини їхніх сердець. «Бо Боже Слово живе та діяльне, гостріше від усякого двосічного меча, проходить воно аж до розділу душі й духа, суглобів та кістяного мозку, і розрізняє чуття й думки серця. (Євр. 4, 12).
Ісусові залежало не на тому, щоб засудити когось, але пробачити, виконати волю Отця. «Не подумайте, ніби Я руйнувати Закон чи Пророків прийшов, Я не руйнувати прийшов, але виконати.» (Мт. 5, 17). Так само і сьогодні він не осуджує тебе і не намагається винести кровавий вирок – побиття камінням, але чинить знак ЛЮБОВІ.
Чи готовий ти вислухати Його голос після бурі звинувачень інших, й спробі знайти в своєму оці колоду (пор. Мт. 7, 5)
Останні коментарі